Als Operations Controller ben jij de spil in onze operatie. Jij zorgt ervoor dat passagiers met een beperking precies op tijd de juiste assistentie krijgen. Door jouw slimme planning en snelle schakelen loopt alles gesmeerd zelfs tijdens piekmomenten. Je houdt het overzicht, verwerkt assistentie-aanvragen, signaleert knelpunten en schakelt met collega’s, airlines en Schiphol. Nachtdiensten en weekenden horen erbij, maar daar staat een aantrekkelijke toeslag tegenover. Geen dag, geen uur is hetzelfde en dat is iets waar jij energie van krijgt. Sluit jij je aan bij ons gedreven team?
Als Operationeel Manager bij Axxicom ben jij de drijvende kracht achter een team van gemiddeld 100 chauffeurs en passagiersassistenten. Jij stuurt op kwaliteit, klanttevredenheid en prestaties, en weet precies hoe je je team motiveert om elke dag het beste uit zichzelf te halen. Dankzij jouw scherpe blik op efficiency en jouw sterke stakeholdermanagement weet je processen te verbeteren en prestaties te verhogen. Je schakelt makkelijk met supervisors, HR en de Academy, en werkt intensief samen met de rest van het team. Een rol met verantwoordelijkheid en afwisseling.